Drukuj

BRZapraszamy do lektury najnowszego raportu badaczy Laboratorium Badań Medioznawczych UW. Tym razem pod lupą znalazła się aplikacja BiznesRadar.pl. Publikacja jest efektem badania, które odbyło się w dniach 2-9 listopada 2016 roku w Laboratorium Badań Medioznawczych UW.

 

Grupę respondentów stanowili studenci Uniwersytetu Warszawskiego. Głównym celem badania aplikacji było przeprowadzenie rekonesansu pod kątem użyteczności (UX) oraz sprawdzenie intuicyjności interfejsu (UI). Porównano również sposób posługiwania się aplikacją ze względu na płeć oraz znajomość lub nieznajomość programu przez respondentów przed przystąpieniem do badania.

 

Pełny raport znajduje się na portalu Scribd.com: https://pl.scribd.com/document/345062748/Badanie-Okulograficzne-Aplikacji-BiznesRadar

 

Badanie Okulograficzne Aplikacji BiznesRadar by Magazyn Medioznawcy on Scribd