1. Gackowski, T., & Patera, M. (Eds.). (2020). Media Varia. Jednostki - społeczeństwa - technologie. [Media Varia. Individuals - Societies - Technologies]. Warszawa: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR.
    https://www.lbm.uw.edu.pl/2-uncategorised/367-monografia-pod-redakcja-tomasza-gackowskiego-i-mateusza-patery-pt-media-varia-jednostki-spoleczenstwa-technologie
  2. Gackowski, T., Brylska, K., Patera, M., Janek, M., Banasik, J., Piórkowska, A., . . . Dąbrowski, M. (2018). Korzystanie z mediów społecznościowych jako praktyka społeczna różnych pokoleń medialnych. [Using social media as a social practice of different generations of media]. Warszawa: Laboratorium Badań Medioznawczych UW.
    https://www.scribd.com/document/385283198/korzystanie-z-medio-w-spo-%C5%82-ecznos-ciowych-jako-praktyka-spo-%C5%82-eczna-ro-z-nych-pokolen-medialnych#from_embed
  3. Gackowski, T., Brylska, K., Patera, M., Galan, K., Piórecka, K., Kowalczyk, M., . . . Prachnio, R. (2018). Ćwierkający Donald Trump. Czym jest Twitter dla użytkowników, dziennikarzy i prezydenta USA? Od analizy dyskursu po badania okulograficzne [Tweeting Donald Trump. What is Twitter for users, journalists and the US President? From discourse analysis to eye-tracking research]. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.
    https://www.lbm.uw.edu.pl/publikacje/16-monografie/349-cwierkajacy-donald-trump-nowa-ksiazka-lbm-uw
  4. Gackowski, T., Brylska, K., & Patera, M. (Eds.). (2018). Komunikowanie w świecie aplikacj.i [Communicating in the application world.] Warszawa: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR.
    http://www.aspra.pl/katalog-wydawniczy/book/786
  5. Kwiatkowska, A., Sidyk, D., Sztyber, M. (Eds.). (2018). Pokoleniowe spojrzenie na media. [A generational view of the media]. Warszawa: Koło Naukowe Analiz Medioznawczych.
  6. Mierzecka, A. & E. B. Zybert (Eds.). (2018). Instytucje kultury jako ośrodki życia społecznego [Culture Institutions as Social Life Centers] Warszawa: Wydawnictwo SBP.
    http://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.element.desklight-5bae3088-04bd-44f8-9caf-f73647dd7209
  7. Brylska, K., Gackowski, T., & Patera, M. (Eds.). (2017). Memy czyli życie społeczne w czasach kultury obrazu. [Memes - social life in the times of image culture]. Warszawa: Aspra.
    https://www.scribd.com/document/365609460/Memy-czyli-z-ycie-spo%C5%82eczne-w-czasach-kultury-obrazu-red-T-Gackowski-K-Brylska-M-Patera#from_embed
  8. Gackowski, T., & Brylska, K. (Eds.). (2016). Gry w komunikacji. [Games in communication]. Warszawa: Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW.
    https://www.lbm.uw.edu.pl/publikacje/16-monografie/181-gry-w-komunikacji
  9. Kwiatkowska, A., Sztyber, M. (red.). (2016). Retoryka w praktyce medialnej. [Rhetoric in media practice.]. Warszawa: Koło Naukowe Analiz Medioznawczych.
    https://www.academia.edu/32597540/Kwiatkowska_A_i_Sztyber_M_Retoryka_w_praktyce_medialnej_Warszawa_2017?auto=download
  10. Gackowski, T. (Ed.) (2015). Mediamorfozy. [Mediamorphosis]. Warszawa: Oficyna Wydawnicza Aspra-JR.
    https://www.lbm.uw.edu.pl/publikacje/16-monografie/182-mediamorfozy
  11. Gackowski, T. (Ed.) (2014). Metodologie badań medioznawczych. [Methodologies of media studies.]. Warszawa: Oficyna Wydawnicza Aspra-JR.
    https://www.lbm.uw.edu.pl/publikacje/16-monografie/183-metodologie-badan-medioznawczych
  12. Gackowski, T. (2013). Władza na dywaniku. Jak polskie media rozliczają polityków? Nowy model komunikacji politycznej [Authorities on the Carpet. How Do Polish Media Assess Politicians? New Model of Political Communication]. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.
    https://www.scribd.com/document/178906327/Aneks-W%C5%82adza-na-dywniku-T-Gackowski#from_embed
  13. Gackowski, T. (2013). SB wokół dziennikarzy. Stefan Kisielewski i Jerzy Suszko - przyjaźń w czasach PRL. [Secret Police Arround Journalists. Stefan Kisielewski and Jerzy Suszko - Friendship in a Time of Polish People's Republic]. Warszawa: Wydawnictwo Aspra-JR.
    https://depot.ceon.pl/handle/123456789/2425
  14. Gackowski, T. (Ed.) (2013). Nowe media. Wyzwania i ograniczenia. [New media. Challanges and limitations]. Warszawa: Wydawnictwo Aspra-JR.
    https://www.scribd.com/document/187400595/T-Gackowski-Jak-bada%C4%87-komunikacj%C4%99-gie%C5%82dow%C4%85-perspektywa-behawioralno-medioznawcza-w-Nowe-Media-Wyzwania-i-Ograniczenia-pod-red-T-Gackowskie#from_embed
  15. Gackowski, T. (Ed.) (2013). Quo Vaditis? Interdyscyplinarne horyzonty nauk o mediach. [Quo vaditis? Interdisciplinary horizons of media studies]. Warszawa: Wydawnictwo Aspra-JR.
    https://www.scribd.com/document/120960971/Quo-vaditis-interdyscyplinarne-horyzonty-nauk-o-mediach-T-Gackowski-Badania-frekwencyjno%C5%9Bci-s%C5%82ow-zwierciad%C5%82em-intencji-autora-przekazu-o-j%C4%99zyk#from_embed
  16. Mierzecka, A. (2013). Badania zachowań informacyjnych. [Information behaviour research]. Warszawa: Wydawnictwo SBP.
    http://medioteka.uw.edu.pl/Content/800/146.pdf
  17. Gackowski, T., & Dziedzic, J. (Eds.). (2011). Manipulacja w mediach. Media o manipulacji. [The manipulation in the media. Media about the manipulation]. Warszawa: Wydawnictwo Aspra-JR.
    https://www.scribd.com/document/120960851/Manipulacja-w-mediach-i-media-o-manipulacji-Warszawa-2011-r-Zamiast-przedmowy-Manipulacja-immanentn%C4%85-cech%C4%85-mediow#from_embed
  18. Gackowski, T. (Ed.) (2011). Zawartość mediów, czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych. [Content of media which means delibarations about methodology in media studies]. Warszawa: Wydawnictwo Aspra-JR.
    https://www.scribd.com/doc/120961076/Zawarto%C5%9B%C4%87-mediow-czyli-rozwa%C5%BCania-nad-metodologi%C4%85-bada%C5%84-medioznawczych-Warszawa-2011#from_embed
  19. Gackowski, T., Gackowska, A., & Dziedzic, J. (Eds.). (2010). PR w RP, czyli dwadzieścia w polskiej branży public relations. [Public relations in Republic of Poland, the polish twenty public relations industry]. Warszawa: Instytut Dziennikarstwa UW.
    https://www.scribd.com/document/123342921/PR-w-RP#from_embed
  20. Gackowski, T., & Łączyński, M. (Eds.). (2009). Metody badania wizerunku w mediach: czym jest wizerunek, jak i po co należy go badać. [Methods for testing image in mass media. What is the image? How and what should be examined?]. Warszawa: CeDeWu.
    https://www.lbm.uw.edu.pl/publikacje/16-monografie/177-metody-badania-wizerunku-w-mediach-czym-jest-wizerunek-jak-i-po-co-nalezy-go-badac
  21. Gackowski, T. (Ed.) (2008). Analiza wizerunku w mediach. Podręcznik. [Analysis of the image in mass media. Guidebook]. Warszawa: Instytut Dziennikarstwa UW.
    https://www.lbm.uw.edu.pl/publikacje/16-monografie/178-analiza-wizerunku-w-mediach-podrecznik

Dołącz do listy mailingowej

Subskrybuj

 

Deklaracja dostępności

Polityka prywatności