Gackowski, T., Brylska, K., Patera, M., Galan, K., Piórecka, K., Kowalczyk, M., . . . Prachnio, R. (2018). Ćwierkający Donald Trump. Czym jest Twitter dla użytkowników, dziennikarzy i prezydenta USA? Od analizy dyskursu po badania okulograficzne [Tweeting Donald Trump. What is Twitter for users, journalists and the US President? From discourse analysis to eye-tracking research]. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek. https://www.lbm.uw.edu.pl/publikacje/16-monografie/349-cwierkajacy-donald-trump-nowa-ksiazka-lbm-uw
Gackowski, T., Brylska, K., & Patera, M. (Eds.). (2018). Komunikowanie w świecie aplikacj.i [Communicating in the application world.] Warszawa: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR. http://www.aspra.pl/katalog-wydawniczy/book/786
Kwiatkowska, A., Sidyk, D., Sztyber, M. (Eds.). (2018). Pokoleniowe spojrzenie na media. [A generational view of the media]. Warszawa: Koło Naukowe Analiz Medioznawczych.
Gackowski, T. (2013). SB wokół dziennikarzy. Stefan Kisielewski i Jerzy Suszko - przyjaźń w czasach PRL. [Secret Police Arround Journalists. Stefan Kisielewski and Jerzy Suszko - Friendship in a Time of Polish People's Republic]. Warszawa: Wydawnictwo Aspra-JR. https://depot.ceon.pl/handle/123456789/2425
Gackowski, T., Gackowska, A., & Dziedzic, J. (Eds.). (2010). PR w RP, czyli dwadzieścia w polskiej branży public relations. [Public relations in Republic of Poland, the polish twenty public relations industry]. Warszawa: Instytut Dziennikarstwa UW. https://www.scribd.com/document/123342921/PR-w-RP#from_embed
Gackowski, T. (Ed.) (2008). Analiza wizerunku w mediach. Podręcznik. [Analysis of the image in mass media. Guidebook]. Warszawa: Instytut Dziennikarstwa UW. https://www.lbm.uw.edu.pl/publikacje/16-monografie/178-analiza-wizerunku-w-mediach-podrecznik