MBMUkazał się nowy tom serii Media Początku XXI Wieku – Metodologie badań medio-znawczych. To próba rzetelnej odpowiedzi na pytanie, jak badać media.

"Tytuł całego tomu (...) wprost sugeruje, że mamy do czynienia z wieloma perspe-ktywami. Autorzy poszczególnych części rekrutują się z różnych, silnie stowa-rzyszonych z medioznawstwem dyscyplin naukowych: językoznawstwa, historii, kul-turoznawstwa, zarządzania i ekonomii (w tym również marketingu) oraz oczywiście socjologii i politologii. Fakt ten to z jednej strony wielka zaleta książki, z drugiej zaś niemałe wyzwanie postawione nie tylko przed autorami i redaktorem naukowym, ale również samymi odbiorcami – badaczami mediów, którzy tym samym są jedno-znacznie zachęcani do postawy iście interdyscyplinarnej i triangulacyjnej we własnych projektach badawczych. To wymagające zobowiązanie".

T. Gackowski, Zamiast wstępu.
O triangulacji całościowej w naukach o mediach (fragm.)

Zob. wpis na wortalu medioznawca.com.

Dołącz do listy mailingowej

Zapisz się i bądź na bieżąco

 

Deklaracja dostępności

Polityka prywatności