{nomultithumb} Z dumą informujemy, że członkowie naszego zespołu Karolina Brylska, Tomasz Gackowski wraz ze współbadaczkami Anitą Kwiatkowską oraz Martyną Dudziak-Kisio opublikowali artykuł naukowy w prestiżowym czasopiśmie Information Technology & People. Publikacja nosi tytuł: "Fun, experience or education? Learning efficiency – virtual reality lesson vs traditional lesson".
Artykuł porusza kluczowe kwestie związane z efektywnością nauczania w wirtualnej rzeczywistości w porównaniu z tradycyjnymi metodami edukacyjnymi. Autorzy analizują, jak różne podejścia dydaktyczne, w tym wykorzystanie VR, wpływają na zaangażowanie uczniów oraz rezultaty ich nauki.
To badanie jest istotnym wkładem w rozwój nowych technologii edukacyjnych oraz wskazuje, jak innowacyjne metody nauczania mogą zmieniać przyszłość edukacji.
Serdecznie gratulujemy autorom i zapraszamy do lektury pełnego tekstu artykułu!
Brylska, K., Gackowski, T., Kwiatkowska, A. and Dudziak-Kisio, M. (2024), "Fun, experience or education? Learning efficiency – virtual reality lesson vs traditional lesson", Information Technology & People, Vol. 37 No. 8, pp. 216-234. https://doi.org/10.1108/ITP-08-2022-0631