Mierzecka, A., Kisilowska, M., & Jasiewicz, J. (2016). Świetlice szkolne jako potencjalna przestrzeń edukacji cyfrowej [Elementary Schools’ Common Rooms as Potential Space for Digital Literacy]. W A. Kwiatkowska & M. Sysło (red.), Informatyka w edukacji: kształcenie informatyczne i programowanie dla wszystkich uczniów (s. 265–277). Toruń: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika.
Gackowski T., Twitter w rękach polityków. Rzecz o metodologii i potencjale badań mediów społecznościowych [Twitter in hands of politicians. The issue of methodology and potential of social media research], [w:] Metodologie badań medioznawczych [Methodology of media studies], red. T. Gackowski, seria „Media początku XXI wieku”, t. 26, Oficyna Wydawnicza Aspra-JR, Warszawa 2014, s. 163–208.
Kisilowska, M., Jasiewicz, J., & Mierzecka, A. (2016). Relationality Is the Key: The Family of Digital Competencies’ Catalogues and Their Potential Applications. Communications in Computer and Information Science, 676, 294-303. doi.org/10.1007/978-3-319-52162-6_29
Gackowski T., Zamiast przedmowy. Manipulacja immanentną cechą mediów? [Instead of the foreword. Manipulation in media as a inherent feature?], [in:] T. Gackowski, J. Dziedzic (eds.), Manipulacja w mediach. Media o manipulacji [The manipulation in the media. Media about the manipulation], Warsaw 2011, pp. 7–17.