Gackowski T., Łączyński M., Majchrzyk Ł., Matyja A., Wieczorkowski M., Skrypt do analizy zawartości prasy [Script for content analysis of the press], Warsaw 2007 (130 pp.).

metody badania wizerunkuGackowski T., Łączyński M., Metody badania wizerunku w mediach. Czym jest wizerunek. Jak i po co należy go badać [Methods for testing image in mass media. What is the image? How and what should be examined?] (research cooperation: A. Balcerzak, Ł. Majchrzyk, A. Matyja, M. Wieczorkowski), Warsaw 2009 (300 pp.).

Gackowski T., Łączyński M., Analiza wizerunku w mediach. Podręcznik [Analysis of the image in mass media. Guidebook] (research cooperation: A. Balcerzak, Ł. Majchrzyk, A. Matyja, M. Wieczorkowski), Warsaw 2008 (324 pp.).

dywanikGackowski T., Authorities on the Carpet. How Do Polish Media Assess Politicians? New Model of Political Communication, Toruń 2013.

Sign up for our mailing list

Subscribe

 

Deklaracja dostępności

Polityka prywatności