Gackowski T., Brylska K., Łączyński M., Świat przedstawiony w emitowanych w Polsce audycjach dla dzieci i młodzieży [The represented world in broadcasts for children and young people in Poland], "Kultura i Edukacja", nr 1 (115), 2017, s. 151-182.
Gackowski T., Brylska K. ., Grywalizacja debaty publicznej w kampanii wyborczej – w poszukiwaniu nowego paradygmatu komunikacji politycznej, [Gamifiaction of election campagin's discourse - searching for a new paradigm of political communication] [w:] Gry w komunikacji, pod red. T. Gackowski, K. Brylska, seria „Media początki XXI wieku", Warszawa 2016 r., s. 15-53.
Gackowski T., , The Idea of Investor Relations in Modern Economy: A Communication Approach, „Economic Research-Ekonomska Istraživanja”, vol. 30 (2017), no. 1, pp.1-13. (JCR List, IF, Lista A MNiSW) DOI: http://dx.doi.org/10.1080/1331677X.2016.1265894